Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

A hónap megyéje: Hajdú-Bihar vármegye
  Hajdú-Bihar megyei kerékpártúra ajánló.
Ahonnan a budapesti tüzijáték is látszik...
  Meglátogattuk a szlovákiai Magasmajtényt a legmagyarabb tót falut.
Csalomjai pusztatemplom kerékpártúra
  Egy kellemes, fél napos kerékpártúra az Ipoly völgyében.
Shimano Cues tartós teszt 2. rész
  Tapasztalataim 2500 km után.
Hármas határ kerékpártúra
  3 ország, 11 kastély, 3 túra nap.
prev
next

 a maxxis frissiti az exo gumiabroncs konstrukciot 00

 Az új kicsit nehezebb, de defekt állóbb.

A Maxxis nemrégiben egy változtatást hajtott végre az EXO+ abroncsaik burkolatszerkezetén. Korábban az EXO+ egy 120 tpi-s burkolatot használt, SilkShield defektállóréteggell. Mostantól az EXO+ azt jelenti, hogy a gumiabroncs 60 tpi-es burkolatot kapott, a perem körüli butilbetéttel. A változás 1-5%-os súlynövekedéssel jár az előző verzióhoz képest, viszont defekt tűrő képessége lényegesen javult.

 a maxxis frissiti az exo gumiabroncs konstrukciot 01

Az új EXO+ burkolat 60 tpi-s szövetet használ

 a maxxis frissiti az exo gumiabroncs konstrukciot 02

A régi burkolatkialakítás 120 tpi szövetet és Silkshield betétet tartalmazott

Fotó: Maxxis