- az abroncs oldalán dudor van és hozzá-hozzáér a fék (szedjük le a drótperemes gumit, majd egyengessük ki az abroncs szélét egy kis kézisatu segítségével. Szingós abroncsra nincs megbízható orvosság)
- gally szorult a hátsó váltóba, és az kelepel a küllőkön
- a sziszegés, zizegés a sárvédő és a kerék közé szorult száraz falevéltől eredhet
- a cantilever fék kábelszakadását berregő hang jelzi, mert a fékrugó ráhúzza a kengyelhuzalt a gumi recés felületére
A kattogó, berregő vagy zizegő hang a sebességtől függ, de a hajtástól független
Forrás: DR. Nagy Sándor oldala
A hibakereső szakmai lektorálását a Nagy Kerékpár végezte.
Kedves Felhasználó!
A cikkben található tanácsok és szervizelési stratégiák álltalános jellegűek és nem alkalmazhatók minden esetben. Az ebből eredő hibákért az oldal nem vonható felelőségre. Szakmai problémák felmerülése esetén ajánlatos szakszervizt igénybe venni!