Nyolcas esetén fordítsd fel a bringát. Ha szerencséd van akkor abroncsféket használsz, és ott a féktest lesz a mi kis indikátorunk, ami jelzi a nyolcas helyét. (Remélhetőleg jól van beállítva a féked.) A fékkaron a bowdenház feszítőt ki csavarhatod, ha túl távolinak érzed a felni és a fékpofa távolságát.
Megpörgeted lassan a kerekedet, és ahol elakad vagy hozzá ér a betéthez ott a bibi. Ott kell centrírozni.
A centrírozás lényege, hogy ha nyolcas jobb oldalt van, akkor a a nyolcas előtti és utáni bal oldali küllőket húzzuk meg és a jobb oldaliakat kissé lazítjuk. A bal oldaliaknál pont ellenkezőleg teszünk.
Miért feszítünk vagy lazítunk? A dolog lényege abban rejlik ha már túl feszes egy küllő, azon az oldalt ahol feszítenénk esetünkben a bal oldalt. Akkor könnyen elpattanhat, és nagyobb a kár mint a haszon. Ezért ilyenkor inkább lazítunk a jobb oldalon kissé és csak utána feszítünk a bal oldalon.
Elvileg kész is vagyunk a többit már csak gyakorolni kell, mert akkor érzünk rá igazán.
Tojásnál ahol kifelé üt a felni, ott egymás melletti páros számú küllőn (két jobb és két bal) kell ugyanannyit húznunk. És ha a kerék egyértelműen egy irányba tojás alakú, és túl feszes már akkor 90 fokkal arrébb kell a négy küllőn egy kicsikét engedni, és az ezzel szemben lévő oldalon lévő négyen szintén ugyan ennyit.
A centrírozáshoz nem kell más, mint sok-sok türelem, és apró mozdulatok a küllő anyákon.