Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

    1. Vedd le a bowden végéről a bowden sapkát (Már ha még van rajta).
    2. A váltónál a bowden szorító csavart lazítsd meg.
    3. Húzd ki a bowdent a bowdenházakból.
    4. Szereld ki a váltókarból a bowdent.
Ennek mikéntje váltó típusonként változó, ezt keresd a váltód műszaki leírásában.
  1. Vedd le a kerékpár vázról a bowden házakat.
  2. Az új bowdenházakat vágd azonos méretűre, mint a régi. Ügyelj arra, hogy váltó bowdenházat használj ne fék bowdenét. Ez a műanyag alatt hosszirányú drótszövetet használ, valamint vékonyabb mint a fékbowden ház. A méretre vágáshoz speciális fogó, vagy egy nagyon jó minőségű csípőfogó kell.
  3. Nézd meg a bowden házak végét, hogy a kijáratuk szabadak-e. Ha nem akkor egy vékony imbuszkulcsal vagy árral igazítsd meg.
  4. Tedd fel a bowdenházak végére a kupakokat.
  5. Szereld fel a vázra a bowdenházakat.
  6. Tedd be az új váltó bowdent a váltó karba.
  7. Fűzd végig a váltóbowdent a házakba
  8. Rögzítsd a bowdent a váltóban a bowdenszorító csavarral.
  9. Tedd fel a bowden végére a zárósapkát.
  10. Állítsd be a váltót.

Kedves Felhasználó!
A cikkben található tanácsok és szervizelési stratégiák álltalános jellegűek és nem alkalmazhatók minden esetben. Az ebből eredő hibákért az oldal nem vonható felelőségre. Szakmai problémák felmerülése esetén ajánlatos szakszervizt igénybe venni!