A Velocio Apparel felvásárlásával belép a kerékpáros ruha piacra
A Velocio Apparel 2013-ban indult magas minőségi színvonalú női országúti kerékpáros felszerelésekkel. Ez után férfi ruházatot kezdtek el készíteni, végül kifejezetten mountain bike ruházatot. Bár a ruházat a SRAM számára ismeretlen terület, a Velocio-val való partnerségük története több évre nyúlik vissza. Korábban közösen szponzorálták a Velocio-SRAM-ot, valamint mindkét márka a World Bicycle Relief támogatója is volt.
A SRAM régóta követi azt a stratégiát, hogy a termék portfólióját cégek felvásárlásával növeli. Emlékezzünk csak a 2000-es évek elejére. Akkor még csak minőségi agyakat első és hátsó váltókat. Markolatváltókat, féket és fékkarokat gyártott. Nem volt teljes alkatrész családja, mint a Shimanonak. A Truvativ felvásárlásával jutott hozzá a minőségi hajtókarokhoz, amelyet szépen beintegrált a rendszerébe. Nagy dobása volt a legendás fékgyártó az Avid, illetve a Rock Shox felvásárlása. Ezen kívül az ő termékpalettájukon található a Zipp és a Quarq. Legutoljára a Time és a Hammerhead megvásárlásával lepte meg a felhasználókat. Szerencsére az évek folyamán az látszik, hogy ezek a márkák a saját nevükön, de a SRAM égisze alatt élnek tovább és nem tűnnek el a nagy olvasztó kemencében.
A Velocio eladásakor arra összpontosítottunk, hogy olyan partnert találjunk, egy nagy márkát vagy márkacsaládot, amely értékeli három pillérünket: a dizájnt, a felelősséget és a kultúrát. Pontosan azért kerestük meg a SRAM-ot, mert úgy gondoltuk, hogy az alkatrészek és kerékpáros termékek elismert pályáján lehet helyünk. Azért kerestük meg őket, mert a kultúránk összeegyeztethető. -Velocio
A Velocio szerint az ellátási láncuk, a gyártásuk és a terméktervezésük független marad, és nem fog beolvadni a SRAM gyártási ágába. Garanciapolitikájuk változatlan marad, ahogyan az ügyfélszolgálati csapatuk is.