A BKK célja, hogy a lehető legtöbb városlakó számára elérhetővé váljon a szolgáltatás.
A közbringarendszer a felhasználóbarát applikációnak, a könnyű regisztrációnak és a jobb kerékpároknak köszönhetően a tavaly májusi megújulása óta sorra döntötte a rekordokat, idén november közepén pedig átlépte a 4 milliós utazásszámot – Írja közleményében a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Az utolsó nyári hónapban több mint 358 ezer alkalommal vették igénybe a szolgáltatást, sőt, szeptemberben két napon is több mint 16 ezerszer utaztak a zöld biciklikkel a felhasználók.
Az adatok alapján jól látszik, hogy nem csak napsütéses időben használják az ügyfelek a Bubit: októberben, több mint 333 ezerszer választották az utazásuk során a közkerékpárokat, így kijelenthető, hogy egész évben a budapesti közlekedés egyik alapvető eszköze lett.
A BKK célja, hogy a fővárosiak igényeit kiszolgálva a lehető legtöbb ügyfél számára elérhetővé váljon a szolgáltatás, ezért a társaság az elmúlt időszakban folyamatosan bővítette a közbringa-rendszert. Idén 500 vadonatúj Bubi bicikli állt forgalomba, legutóbb október elején 200 vadonatúj kerékpárral nőtt az állomány. Ma már összesen 2060 közbringa áll az ügyfelek rendelkezésére.
A bővítés fontosságát az is indokolja, hogy a közbringa-szolgáltatás kihasználtsága a rendszer megújulása óta folyamatosan nő, és a felhasználói visszajelzések is egyértelműen a kerékpárflotta bővítését említik első helyen. Ezt követi szorosan az az igény, hogy minél több területen érhessék el a Bubi szolgáltatását, amin a BKK és a budapesti kerületek közösen dolgoznak.