A Bringázz a munkába! kampányt dicséri blogján a kerékpározás utazó nagykövete, a dán Mikael Colville-Andersen.
Nahát, ezek a magyarok megint megmutatták a nagyvilágnak, hogy ők a legjobbak a kerékpározás előmozdításában. Íme, itt a Magyar Kerékpárosklub legújabb filmje, a "Bringázz a munkába"
A nem kormányzati kerékpáros szervezet rendszeres kapcsolatban áll a Young & Rubicam reklámcéggel, amely már készített néhány ilyen jellegű kerékpáros filmet. Sokan tanulhatnának belőle az unalmas bringaapostolok közül! A kulcsszó a tömegek megszólítása. Beszéljünk „városi bringázásról”, és elérünk 99 százalékot. Egyszerűsítsük le az egészet a városi kerékpározásra, ahelyett, hogy agyonbonyolítanánk.
A Magyar Kerékpárosklub emberei jól tudják, hogy rétegmarketinggel nem lehet tömegterméket eladni. A világ sok hasonló szervezetétől eltérően, -amelyek szemlátomást csakis arra törekszenek, hogy új tagokat toborozzanak a szervezetükbe,- a magyarok a nagy egészet nézik, és azzal foglalkoznak évről-évre.
Adjuk hozzá ehhez a budapesti aktivistákat, akik, felkarolják a városi tömegkerékpározást, és másokkal együttműködve dolgoznak a célért. Miután éveken keresztül megrendezték a világ legnagyobb és leglenyűgözőbb crictical mass felvonulását, tavaly a rendezők átadták a stafétabotot a Magyar Kerékpáros Klubnak és a Bringás Reggelinek – azzal, hogy most már magasabb szintre kell lépni a városban.
Vannak más városok is, amelyek elkapták a fonalat, de ahogy itt látható a magyarok munkája azonban világszerte a kerékpározásra ösztönzés etalonja marad.