A legnagyobb német kiskereskedő a Specializedről a Giantra vált.
Februárban beszámoltunk arról, hogy a Specialized új értékesítési politikát vezet be Amerikában. Ennek lényege, hogy online csatornákon közvetlenül a felhasználóknak értékesít bringákat, félig, vagy teljesen kihagyva a kiskereskedőket a folyamatból.
Úgy tűnik, hogy a rendszer hamarosan nem csak Amerikában lesz elérhető. Legalábbis kevés más oka lehet annak, hogy Németország legnagyobb Specialized kiskereskedője márka váltás mellett döntött.
Az Aplha Bikes 2008 óta üzemeltet Specialized Concept Store-t, de ennek vége. Júliustól Giant bringákat fognak értékesíteni. A kiskereskedő közölte, hogy a Specialized új fogyasztói-direkt stratégiája vezetett a szakításhoz. Közleményükben egyértelműen jelezték, hogy a márka váltás oka a Specialized új fogyasztói-direkt stratégiája, amely számukra korlátozott szerepkört, valamint kiszámíthatatlanságot hoz.
A Specialized döntésével kapcsolatban lesznek érdekes mozgolódások a piacon. Reméljük nem a fogyasztó kárára.