A technológia környezetbarátabb és kényelmesebb párnázást kínál.
A Velo nyereggyártó egy új párnázóanyagot vezet be. A Velo AtmosFoam (VAF) nevű megoldás nitrogént használ a folyékony habosítás során, ami a vállalat szerint egyrészt csökkenti a kémiai adalékanyagok használatát másrészt segít a CO2-kibocsátás csökkentésében.
A Velo szerint az új anyag rezgéscsillapító képessége jobban beállítható, mint más anyagoké, így ezzel a technológiával kényelmesebb nyergek készíthetők.
A Brooks hasonló, nitrogénnel átitatott habtechnológiát használt futócipők középtalpához, hogy a cipői "jobb rugózást" és "nagyobb stabilitást" biztosítsanak.
A Velo szerint ő az egyetlen kerékpár nyereggyártó, amely ezt a technológiát használja. A VAF körülbelül ugyanannyit nyom, mint a SuperLight Foam, amelyet jelenleg a teljesítményorientált nyergekben használ, de annál nagyobb kényelmet nyújt.
"A VAF könnyebb és érzékenyebb, a finomabb pórusszerkezetű habkeverékekhez képest" - közölte a vállalat. "Ráadásul a VAF mikrosejtjei egyenletesen oszlanak el, ami rezgéscsillapítási képességet biztosít."
Forrás: velosaddles.com