Az 1990-es évek elején Magyarországon született egy legendás kerékpár amely Schwinn (-Csepel) Woodlands nevet viselte.
Név: SCHWINN WOODLANDS C1
Gyártmány: Schwinn-Csepel Magyarország
Évjárat: ~1993
Származási hely: Magyarország
Váz anyaga: Reynolds 500 CR-MO
Villa: G-FORCE CR-MO
Kormány, kormányszár, nyeregcső: Noname acél
Fékkarok: Altus C10
Fékek: Altus C10
Hajtómű: Altus C10 (48-38-28)
Vátók: Altus C10
Fogaskeréksor: 7 (13-30)
Agyak: Első SACHS Maillard, Hátsó Shimano
Nyereg: San Marco Gel Bielastic Tissue
Súlya: 14,2 kg
Hazánkban hegyikerékpárként tisztelték, de ez valójában nem az. A kerékpár váza egy igazi túrázásra szánt váz. Az anyacég 1990., ''91. és ''92. évi katalógusaiban szerepel ez a modell akkor 200GS alkatrészekkel szerelték, ami a belépő kategóriának felelt meg. Sportolásra, túrázásra ajánlották. Kíváncsi lennék nálunk hogy hirdették, de sajnos nincs katalógusom róla. (Ha valakinek van infója, kérem dobjon mailt az info'kukac'holkerekparozzak.hu-ra.))
Emlékeztek még erre a gyoszár biztosításra? Az agyat a villával összekötő lemere?
Nyeregbe pattanva ami elsőre feltűnik, az a hihetetlen kényelem. Az üléspozíció sportos. A kerékpár jól irányítható kezes bárány. Teleszkóp nincs benne, de nem is hiányzik a Thököly út macskakövein is szépen halad. Kiválóan alkalmas városi közlekedésre, hosszabb csomagos túrákra. Terepen még nem volt alkalmam kipróbálni, de ami késik nem múlik! :D
Altus alkatrészek régen és ma
További fotók: ITT! találhatóak.
Kedves olvasónk!
Ebben a rovatban retro (2000 előtt készült) kerékpárokat mutatunk be. Ha van egy régebbi kerékpárod akkor és szeretnéd, ha bemutatnánk, kérlek írj nekünk egy mailt (info@holkerekparozzak.hu). Minden régebbi márkás kerékpár izgalmas lehet.