Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Tartalomjegyzék

Működési elve az, hogy a fékpofákat a fékkar a két fékpillangó és a bowden segítségével a kerékpár felnijéhez nyomja. Ekkor a felni és a fékpofa súrlódása által a kerékpár lassulni kezd.
Cantilever fék vagy a villához, vagy a kormánycsapágyhoz/kormányszárhoz képest húzza bowdennel a fékpillangókat.
Ez a fék csak a hozzá gyártott fékkarral működik megfelelő hatás fokkal, mivel más az áttételi aránya, mint a „V" fékhez készített fékkarnál.

TIPP!
A fékhíd távolsága a gumitól nagyban befolyásolja a fékhatást, illetve a fékérzést. Minél közelebb engedjük a gumiköpenyhez, annál erősebb, de annál nyúlósabb lesz a fékezés. Arany középutat érdemes keresni.

Részei:

CantileverFékR

  • Átkötő bowden
  • Fék bowden
  • Rögzítő csavar, rendszerint lyukas csavar, amin át kell dugni a bowdent. Az újabb megoldások már szorítóalátétesek, nincs a csavar kifúrva.
  • Féktest
  • Féktest rögzítőcsavarja
  • Fékpofa

Támogasd a működésünket


Ha tetszett a cikk, kérlek támogasd a munkánkat önkéntes adománnyal a Revolutos számlánkra bankkártyás fizetéssel. Ezáltal még több hasonló cikket fogunk tudni készíteni a szórakoztatásodra.

Hogyan működik az adományozás?

Köszönjük!

Ezt a cikket a Hungarobike kerékpárbolt lektorálta.

Kedves Felhasználó!
A cikkben található tanácsok és szervizelési stratégiák álltalános jellegűek és nem alkalmazhatók minden esetben. Az ebből eredő hibákért az oldal nem vonható felelőségre. Szakmai problémák felmerülése esetén ajánlatos szakszervizt igénybe venni!