A hírt a napokban jelentették be.
A Shimano Inc. eladta ruházati márkáját, a Pearl Izumit a United Sports Brandsnek (USB), amely többek között a Nathan, Cutters és Shock Doctor márkák anyavállalata. A Pearl Izumi a futókiegészítőket és -ruházatot kínáló Nathanhoz csatlakozik az USB új outdoor részlegében.
A Pearl Izumi vezetői a múlt héten tájékoztatták a dolgozókat az eladásról. A vételárat nem hozták nyilvánosságra.
A Shimano 2008-ban vásárolta meg a Pearl Izumi anyavállalatát, a DashAmerica Inc. céget a Nautilustól mintegy 70 millió dollárért.
"Ez egy izgalmas időszak a Pearl Izumi számára" - mondta Geoff Shaffer, a Pearl Izumi elnöke egy sajtónyilatkozatban. "Hatalmas lendületben vagyunk, és egy csodálatos csapatunk van, amely elkötelezett a márka további, fejlesztése iránt. Várakozással tekintünk az USB-vel való további növekedés elé.".
A kiskereskedőknek számára jó hír, hogy az átmenet alatt nem lesz semmilyen fennakadás az üzletmenetben.
Közben, ahogy korábban beszámoltunk róla a SRAM belépett a ruházati piacra a Velocio, egy kis New Hampshire-i ruházati márka felvásárlásával.