Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

A hónap megyéje: Hajdú-Bihar vármegye
  Hajdú-Bihar megyei kerékpártúra ajánló.
Ahonnan a budapesti tüzijáték is látszik...
  Meglátogattuk a szlovákiai Magasmajtényt a legmagyarabb tót falut.
Csalomjai pusztatemplom kerékpártúra
  Egy kellemes, fél napos kerékpártúra az Ipoly völgyében.
Shimano Cues tartós teszt 2. rész
  Tapasztalataim 2500 km után.
Hármas határ kerékpártúra
  3 ország, 11 kastély, 3 túra nap.
prev
next

Haibike01A napokban hívott Pupu, hogy ezt a bringát le kellene tesztelni. Nem kellett kétszer mondania.

Haibike02Név: Haibike EQ XDURO

Gyártmány: Haibike

Évjárat: 2012

Származási hely: Németország/Taiwan

Váz anyaga: 6061 aluminum, hidroforming csövek

Villa: Rock Shox Recon Silver Air

Fékkarok: Magura

Fékek: Magura MT Custom hidraulikus tárcsafék, 180-as tárcsával

Hajtómű: Bosch

Váltókar:  

Hátsóváltó: Shimano SLX M663 Shadow

Motor: Bosch drive unit 36 Volt, 250 watt

Akkumlátor: Lithium ionic 8Ah,36 volt,288 Wh

Sebesség fokozat: Shimano HG 62, 11-36T,10 fokozat

Agyak: Shimano M 525 disc

Súlya: 19,9 kg

 

 

 

Az eQ sorozat az MTB kerékpárok sportosságát kombinálja a motocross gépek dinamikájával! Ezeket a méltán híres Bosch rendszerrel szerelték. A beszerelés módja teljesen egyedi; a motort 210 fokkal elfordítva építik be, így az teljesen védve van még durva terepen is! Ez a középmotoros építési mód garantálja a tökéletes súlyelosztást!

 Haibike03

A gép kijelzőjén 4-féle mód 3 rásegítési fokozatából lehet választani. Az akkumulátor LiIOn rendszerű, egy feltöltéssel akár 140 km-t is mehetünk (Gyári adat!). A rendszer pedelec, tehát 25 km/h-nál leszabályoz, és ha nem tekerünk, akkor a motor is leáll.

 Haibike04

Először a népligetbe vittük le a kerékpárt fényképezni kicsit tekerni az első benyomások megszerzésére. Az első benyomásokat így jellemezném kelleme és egyben furcsa. Nagyon jól lehet vele gyorsulni, szépen kapaszkodott fel a liget szánkódombjára.

 

További fotók a kerékpárról ITT találhatók.

 

Ha felcsigáztunk a gépsárkánnyal, akkor jó. Következő cikkünkben le is teszteljük egy túra alatt a masinát.