Néhány Fox fejlesztés, melyeket még a következő szezonban nem biztos hogy el lehet elérni.
Dyad RT2 rúgóstag
„Kettő az egyben” mondattal nagyon sokszor találkozhatunk boltok polcain lévő termékeken, kerékpárokon eddig nem igazán. A Cannondale a Fox Racing Shox-val összefogva új rugóstag fejlesztésébe kezdtek, hogy elkészülhessen a Dr. Jekyll és Mr. Hyde, azaz a Jekyll és a Claymore modellek. Hogy miért Jekyll és Hyde? A két kerékpár az új Cannondale felfüggesztéssel és az új Fox Dyad RT2-es rugóstaggal valamint az új Fox 36 Talas teleszkóppal felfelé és lefelé is más-más kerékpár.
{reklam}
A Jekyll cross country-üzemmódban elől-hátul 90mm, freeride-üzemmódban pedig 150mm rugóúttal dolgozik, a Claymore marathon-üzemmódban elől-hátul 110mm, dh-üzemmódban pedig 180mm rugóúttal gazdálkodik, mindezt kormányról vezérelve, egy a Fox Racing Shox álltal tervezett vadonatúj rugóstagnak köszönhetően. Mindkét állásnak külön csillapítás és kompresszió állítása van! A flow-állásban (150 vagy 180mm) úgy viselkedik, mint egy rugós rugóstag, míg element-állásban (90 vagy 110mm) olyan, mint egy levegős rugóstag.
Ezt a rugóstagot kiegészítve egy rugóút állítású Fox 36 Talas villával két teljesen különböző kerékpárt kapunk, egy modellben.
Titán váll és nyak
Hamarosan elérhető lesz néhány modellnél az egy darabból készített titán váll+nyak kombó, melynek 1mm falvastagságú falai lesznek (lehetett volna vékonyabb is, de merevségben vesztett volna), és 1,1/8"-1,5" tappered nyak kialakítású.
A titán anyag-használatnak köszönhetően a komplett villa súlyából 90grammot faragtak
Teleszkópos nyeregcső
A DOSS (Drop On Steep Shit) tervezésének egyik főcélja egy olyan nyeregcső volt, amellyel könnyen megtalálható a kényelmes és jól kezelhető nyereg-pozíció bármilyen ösvényen. A fokozatmentes állíthatóságnak köszönhetően mindezt sikerült megoldani, hisz a távirányító kezelésével a számunkra megfelelő pozícióba állítható a nyereg.
Forrás: Xfaktornet