Holkerékpározzak.hu voltunk, BRINGALAP lettünk!
Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!
Nagyon fontos, hogy havonta, de még inkább, amikor már dzsuvás a meghajtás (lánc, fogaskerekek, váltó görgők), pucoljuk végig! Ez sokat javít a meghajtási elemek élettartamán, valamint a váltás minőségén.
A pedál a pedáltengelyből, két golyós csapágyból és a pedáltestből áll. A csavarmenet érdekessége, hogy a jobboldali jobb, a baloldali balmenetes. Tehát nem lehet felcserélni a pedálokat!
A hajtókarok csavarral rögzülnek a monoblokk tengelyére.Három rendszer létezik:
A lánc közvetíti a lábad által kifejtett energiát a hajtőműről a hátsó agyon lévő kis lánckerékre. Egy láncszem két-két, acéllemezből sajtolt tagból áll, amiket keresztirányban apró acél csapocskák tartanak ö...
A kerék részei:
A középcsapágy szerkezete lehet hagyományos, amikor főtengely két golyós csapággyal van beágyazva a vázba. vagy monoblokk típusú.
Talán a legbosszantóbb hiba útközben a defekt. Ez sajnos sokszor bekövetkezik, ezért nem árt, ha van nálunk egy pótbelső. A következő képsorokon végighaladva megmutatom, hogyan kell belsőgumit cserélni.