Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

A hónap megyéje: Hajdú-Bihar vármegye
  Hajdú-Bihar megyei kerékpártúra ajánló.
Ahonnan a budapesti tüzijáték is látszik...
  Meglátogattuk a szlovákiai Magasmajtényt a legmagyarabb tót falut.
Csalomjai pusztatemplom kerékpártúra
  Egy kellemes, fél napos kerékpártúra az Ipoly völgyében.
Shimano Cues tartós teszt 2. rész
  Tapasztalataim 2500 km után.
Hármas határ kerékpártúra
  3 ország, 11 kastély, 3 túra nap.
prev
next

margithd03Istenem! Mit vétettek ellened a bicósok Magyarországon?

Én lassan már teljesen feladom, meglátok egy fantasztikus kerékpárút fejlesztési hírről egy cikket, és nagy örömmel kezdem olvasni, aztán jobban megnézem a csatolt képet, pár nap, vagy pár hónap múlva szintén a róla készült képeket, nagy örömmel rátekerek, és akkor a hajam az égnek áll!

oromesboldogsag

  1. Kiderül a kerékpárút nem kerékpárút, hanem gyalogos és kerékpárút, azaz egy széles járda jó esetben
  2. Kiderül a kerékpárút nem kerékpárút, hanem egysávos mezőgazdasági út és imádkozhatsz (Mór-Csókakő)
  3. Kiderül a kerékpárútat egy csík választja el a járdától, tehát a valóságban felújították a járdát
  4. Kiderül a kerékpárút térkőből lett lerakva, javaslom autópályák számára a macskakövet
  5. Kiderül a kerékpárút XCO pálya az országútisoknak (Tata-Dunaalmás szakasz)
  6. Kiderül hogy akkora kerülő, hogy értelmetlen lesz használni. (Tervezett Oroszlány-Környe szakasz)

Hogy megfelelően szemléltessem az autósok számára, hogy ez milyen lenne számukra:

Rátekernek, ja bocs :) , ráhajtanak egy frissen átadott autópályára, haladnak, haladnak, aztán egy kerékpáros forgalomra figyelmeztető táblát látnak :O, mennek tovább, lassan, mert egy kombájn halad éppen előttük, na túlélték, most már biztos jó lesz, aztán átvált az útminőség hepe-hupássá, nem baj, örülni kell, jobb mint a semmi, de rögtön padlófék, hopp egy fekvőrendőr, és még egy, és még egy, mission complete, megérkezés, sikerül két település közti 20 kilométeres szakaszt 40 kilométer alatt így letudni, konfettiesőt!

:'(((

Tisztelet a kivételnek, szerencsére olyan is akad. Kevés, nagyon kevés..

semmi

A fő kérdésem, hogyha úgy is egy halom pénzbe kerül, akkor miért nem csinálják meg rendesen a kerékpárutakat? A szokásos válasz, hogy elviszi a korrupció, de akkor álljanak úgy hozzá, hogy a tényleges jó minőségű kivitelezési költségre kalkulálják rá a szokásos 20%-os lenyúlást és mindenki boldog lesz. Vagy ismerjék be, hogy ezek nem azok aminek látszanak, és nem tesznek ki rá táblát, amivel ellehetetlenítik a KRESZ szerint a párhuzamosan futó utakon a sportcélú kerékpározókat is.

Tehát kedves politikusaink, köszönjük (?), hogy csináljátok ezeket a valamiket, de legyünk őszinték egymáshoz, Ti azt hiszitek ezzel le vannak tudva a hülye bicósok, többé nem sírhatnak, kaptak egy kerékpártáblát, innentől mehet a fejük fölé megválasztott, bocs, kinevezett bogármesterre a szavazatunk, hát nem. Ebben mi azt látjuk, hogy tök alkalmatlanok vagytok, mert ha csináltok is valamit, azt csak azért mert ad rá az EU pénzt, abból lemutyizzák a 20%-ot legalább, a végeredménybe pedig ritkán nem lehet belekötni, és ezért még Istenítsünk is Titeket?

Ezeket a kóklereket jó lenne már kiszűrni, úgy, hogy fektessenek le a kerékpárutak számára egy mindenki számára elfogadható szabványt, ahogy az autópályák minősítése sem csak egy táblában merül ki, köszönnénk!

Niro