Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

A hónap megyéje: Hajdú-Bihar vármegye
  Hajdú-Bihar megyei kerékpártúra ajánló.
Ahonnan a budapesti tüzijáték is látszik...
  Meglátogattuk a szlovákiai Magasmajtényt a legmagyarabb tót falut.
Csalomjai pusztatemplom kerékpártúra
  Egy kellemes, fél napos kerékpártúra az Ipoly völgyében.
Shimano Cues tartós teszt 2. rész
  Tapasztalataim 2500 km után.
Hármas határ kerékpártúra
  3 ország, 11 kastély, 3 túra nap.
prev
next

stringbikeÚjabb hírek a magyar fejlesztésű láncnélküli bringáról. Mivel a témát fokozottan figyeljük, így azonnal közzé tesszük a friss infókat nektek. Szóval alább olvashatjátok az újabb adalékokat:


Már tavasszal piacra kerül a hazai fejlesztésű lánc nélküli bicikli, a stringbike. A Csepel Schwinn által tervezett modellből egyelőre még csak 10 darab készült el, a piaci megjelenést a Portfolion Zrt. 200 millió forintos befektetése könnyíti meg.

{reklam}

Az újfajta biciklik ára egyelőre a prémium kategóriás kerékpárokéval vetekszik, hosszabb távon azonban jóval olcsóbbá válhatnak. Emellett a cég tervezi azt is, hogy a találmányból rehabilitációs eszköz is váljék.

Az alternatív hajtás egyszerűbb, kevesebb mozgó alkatrésze van, a kezelése is könnyebb, ellenállóbb.

Két éven belül olyan szintre lehet hozni a gyártást, hogy versenyképes legyen a termék. A gyártástechnológia fejlesztése szükséges ahhoz, hogy tömegtermékké válhasson az új kerékpár.

A termékre 200-300 eurós áron is van kereslet. Két éven belül azonban felére csökkenthető az ár.

Az OTP tulajdonában lévő Portfolion segítségével gyorsabban tudják megvalósítani a fejlesztéseket.

Pataki Nikolett először Klimon Péterrel, a Schwinn Csepel vezérigazgatójával beszélgetett az új technika bevezetéséről és előnyeiről.